Oldalak

2011. június 19., vasárnap

Péntek


Csütörtökön mentem le nagyszüleimhez Aszódra és ott aludtam.
Péntek délben indultunk Pestre a barátnőmhöz-Penihez, mert lejött hozzánk nyaralni egy hétre. Két órakor érhetünk haza Lajosmizsére, és kipakoltunk. Majd elkezdtem készülődni az évzáróra ahova Peni is elkísért. Az ünnepség öt órakor kezdődött. Az egész évi szorgalom eredménye, hogy bizonyítványomban négy tantárgyból kitűnő és a többiből jeles lettem és kaptam az iskolától egy szép nagy könyvet ezzel a címmel "A legnagyobb mesterek". A szüleimtől egy gyönyörű lovas nyakéket, egy biciklit, Penitől pedig egy aranyos kis cica plüsst kaptam. Ezeknek a gyönyörű ajándékoknak nagyon örültem. Ami maradt idő a napból azt beszélgetéssel töltöttük el, és egészen éjfélig dumcsiztunk. 
                                                                                                                           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése