Oldalak

2012. július 5., csütörtök

Kerti parti az osztállyal

Az elején úgy volt, hogy hétvégén lesz a kerti parti, de végül a mai napra, vagyis csütörtökre esett a választás. Itt nálunk a tanyán került megrendezésre. Mindenki tizenegy órára jött hozzánk. Az osztályból tizenhárman vettek részt benne. Az osztályfőnökünk Kitti néni, szüleim és Laura, Peti anyukájának felügyelete alatt voltunk végig. A felnőttek neki láttak a főzéshez és én a többieket körbe vezetem a hatalmas területen. Visszaérve a házhoz, míg a lányok árnyékba húzódtak addig a fiúk fociztak. Ahogy beszélgettünk a csajokkal úgy az idő nagyon gyorsan telt és már a paprikás krumpli is elkészült. Az ételt tálalták apuék, majd ebédeltünk is. Utána eltáncoltuk azt a táncot, amit idén a jótékonysági gálán is előadtunk. Amint a zene végett ért nagy tapssal jutalmaztak minket. Ezt követően a fiúk kitalálták, hogy hideg vízzel nyakon öntenek mindenkit. Szerencsémre engem egy csepp sem ért ugyan is én voltam a telefon és az egyéb elektronikai készülékek őrzője. Viszont aki a legtöbbet kapta az Kitti néni, Brigi és Cinti volt. Ők, hogy megszáradjanak kifeküdtek a napra aztán az a többi lány oda ment velem együtt és dumcsizni kezdtünk. Persze az idő megint csak elszaladt és már öt óra volt. A parti pedig ötig tartott. Elkezdtünk pakolni és időközben fogytunk is. Mikor már minden a helyén volt addigra Dávid kivételével mindenki elment. Ugyan is ő még kicsit maradt beszélgetni hisz később érkezett. Végül ő is elindult haza és én, mint vendéglátó fáradtan dőltem le a puha ágyikómba piheni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése