Oldalak

2012. szeptember 4., kedd

Első nap a gimiben és a koleszban

Szeptember. 2/  Vasárnap:
Ma költöztem be a kollégiumba és két igen kedves lányt, Martinát és Dórit volt szerencsém megismerni. Remélem az idő teltével közelebb kerülök hozzájuk.
Szeptember. 3./  Hétfő:
Ma korán felkeltem és gyorsan elkészülődtem, majd felkaptam egy kis ennivalót és mentem is át a gimnáziumba. Martinának még segítetem Dórival megkeresni az osztálytermét és miután megtaláltuk az övét visszabattyogtunk a saját termünkhöz. Mihelyst megérkezett az osztályfőnökünk, indultunk is ki a belső udvara az évnyitó helyszínére.  Három lelkész kezdte az evangélium olvasásával aztán az igazgató szólt pár szót és kezet fogott velünk, új diákokkal. A végén még elénekeltük a Himnuszt, majd minden osztály a termébe ballagott. Három órát tartottak, meg ami alatt az tanárnőnk Erzsi néni minden fontos információt megosztott velünk. Az órák elteltével bevonultam a kollégiumba és közben még ebédelni is voltam. Négy óra szabad időnk volt, ami alatt én megismerkedtem pár emberrel. Később a kollégistáknak volt egy kis megbeszélés és játék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése