Oldalak

2012. június 15., péntek

Szerenád, bankett

Június. 14./ Csütörtök:
Este kilencre kellett vissza menni az iskolához. A suli sportpályáján gyülekeztünk. Miután mindenki megérkezett beálltunk négyesével egymás mögé. A már meggyújtott fáklyáinkat kézbe is kaptuk, és így indultunk a szerenád helyszínére. Oda értünk után már el is kezdtük énekelni a dalokat. Az első dalt igazgatónknak Marika néninek zengtük el, majd a minket tanító tanároknak daloltunk és végül a két osztály osztályfőnökének áriáztunk. Ezt követően bementünk egy terembe ahol a pedagógusoknak szánt ajándékok voltak, amiket nekünk diákoknak kellett átadnunk. Én Tündi néninek nyújtottam át egy rózsát és képet a tablónkról. Majd elkóvályogtunk vacsorázni. Az étkezés után volt egy kijelölt terem ahol lehetett táncolni. A táncolni vágyóknak éjfélig volt lehetőségük ropni. Mihelyst éjfélt ütött az óra a zene leállt. Én még maradtam kicsit segíteni, majd jöttem haza apuval és közben Dávidot is haza vittük.

Szerenád.
Vacsora előtt. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése