Oldalak

2012. április 21., szombat

Szombat


Ahogy minden évben most is az első áldozásra készülőknek volt egy néhány órás programja Petőfiszálláson. Ezért mivel én még csak most leszek elsőáldozó így én is részt vettem benne. Táborfalváról egyedül én mentem, de ezen kívül jöttek még Tatárszentgyörgyről, Hernádról, Dabasról is.
Reggel hétkor keltem és gyorsan elkészülődtem. Édesapán kivitt a buszmegállóba, ugyanis a busz ott vett fel engem. Miután a jármű megérkezett fölszálltam és helyet foglaltam. Az út nagyjából egy óra volt. Megérkezésünket követően lejöttünk a buszról és a padokhoz leraktuk a táskáinkat. Majd minden gyermeknek húznia kellett egy lapot amin egytől hétig számok voltak és ezek alapján dőlt el ki melyik csoportban lesz. Ezután elkezdtük gyakorolni a Szent mise énekeket. A dalokat befejezve a csapatok össze álltak. Én a hármas számú csoportban voltam itt én voltam a kapitány és az Isten gyermekei lett a csapat nevünk. Aztán kaptunk egy útlevelet, amit alá kelet íratni a hét állomáson. Az állomásoknál a kísérő hittan tanárnők voltak és feladatokkal várták a csoportokat. Miután végeztünk a hét állomással visszaballagtunk a padokhoz. Itt megebédeltünk. Az étel szendvics volt, amit a velünk jött szülök készítettek el. Később kihirdették az eredményeket a kis versenyről és mindenki kapott csokit az ügyességéért. Ezt követően a Szent kúthoz mentünk és itt készült egy csoport fénykép. Utána elsétáltunk Mária múzeumhoz és innen a zarándokboltba mentünk. Én nem vettem semmit, mert fizető eszközt elfelejtettem vinni. Viszont volt két aranyos kislány, akik ezt megtudták és meg leptek egy kis ajándékkal, aminek nagyon örültem. Majd összepakoltunk és indultunk is haza. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése