Oldalak

2012. április 10., kedd

Tavaszi szünet


Április 5./ Csütörtök:
Reggel korán keltem, mert egy kicsit még áttakarítottam a lakást még mielőtt apa haza ért volna két legjobb barátnőmmel, Penivel és Nikivel. Olyan delet ütött az óra mikorra megérkeztek. A cuccaikat lepakoltuk a vendég helyiségbe és mentünk ebédelni. Utána ki ballagtunk az udvarra és tollasoztunk, bár csöppet fújt a szél attól remek volt az időjárás. Később  nagyon fáradtan  bebicegtünk a szobába és ledőltünk az ágyra. Elkezdtük egymás körmét kifesteni különböző színekkel, majd le is mostuk, mert nem sikerültek valami jól. Utána egészen vacsoráig  üvegeztünk. Étkezés követően indultunk tisztálkodni. Végül bebujtunk az ágyba és addig beszélgettünk, míg szemünk el nem nehezedett a puha párnák közt.
Április 6./ Péntek:
Nyolc óra felé másztunk ki a díványból. Elmentünk reggelizni és utána megint valahogy az ágyban kötöttünk ki. Beszélgetünk, gitároztunk, nevetgéltünk és az idő olyan gyorsan telt, hogy már dél volt. Ebédet követően Niki összepakolta holmiját és én meg kicsit rendet raktam a szobánkba. És három órakor indultunk a lovardába. Először én paciztam, majd Niki. Később a lovakat becsuktuk. Viszont sajnos Niki csak eddig volt velünk ugyanis érte jött az apukája. Majd Peni és én haza ballagtunk és a délutánt el szórakoztuk. Az este még néztünk egy nagyon király filmet. És végül bealudtunk.
Április 7./ Szombat:
Ezen a napon későn keltünk és keveset reggeliztünk, mert már nagyon ebéd időben voltunk. Majd Peni épp, hogy összepakolta holmiját már indultunk is és vittük haza. Miután felértünk Pestre a házukhoz a búcsú nehezen, de gyorsan következett. Később elmentünk nagyszüleimhez és kellemes húsvétot kívántunk egymásnak, majd jöttünk is vissza. Késő este értünk haza, mert még vásárolni is voltunk. Hulla fáradtan elbattyogtam fürdeni és végül aludni a puha ágyikómba.
Április 8./ Vasárnap:
Reggel mentem húsvétvasárnapi misére, de siettem is haza, hogy elolvashassam a szüleimtől kapott a Spells-Varázsigék című könyvet. Amit estére a feléig kiolvastam.
Április 9./ Hétfő:
Utolsó napom volt a szünetből. Nem csináltam egyebet, mint a könyvet befejeztem. Kicsit tanultam, gépeztem és lustálkodtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése