Oldalak

2011. december 23., péntek

Betlehemezés



Reggel korán keltem, hogy elkészüljek. Hisz fél tízre a templomnál kellet lenni, mert mentünk betlehemezni a hittan csoporttal. Miután oda értem várnunk kellet a többiekkel egy darabig. Mikor Bettit hozták akkor a papája kinyitotta a község termet így be tudtunk vonulni és még előtte elpróbálni egyszer- kétszer az egészet. Később megérkezett Marika néni és kicsi bonyodalmak voltak, mert nem voltak meg az angyal ruhák és nem volt kis Jézuska sem. Ugyanis a babát nekem kellett volna hozni hisz én játszottam Mária szerepét. Végül is megoldottuk mind a két dolgot. A régi ministráns darabokat használtuk fel a ruháknak és kisdedet pedig kaptunk a Dávid mamájától. Mikor már  minden rendben volt elindultunk utunkra egy lovas kocsival. Elsőnek Dávid nagyszüleihez mentünk. Itt kicsit akadozott a szöveg hisz nagyon izgultunk. A pásztorjáték után megvendégeltek minket, majd mentünk tovább. Minden háznál megkínáltak sok finomsággal és meg is ajándékoztak valami kis aprósággal minket, aminek nagyon örültünk. Ha jól emlékszem összesen hét háznál fogadtak minket. A vissza úttat a templomhoz elbeszéltük és elnevettük. Viszont egy-két próba még várt ránk. Először a betlehemest, utána egy másik kis történetet gyakoroltunk, amibe szintén csak szerepelek. Olyan háromkor fejeztünk be mindent. A végére mindenki nagyon elfáradt. Értem apu jött és a Szilvit is haza vittük.
A szereposztás: Én voltam Mária, Miklós pedig József. Peti, Botond, Krisztán pásztorok. Szilvi, Kriszti, Betti angyalok. Dávid meg citerázott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése