Oldalak

2011. december 12., hétfő

Mikulás


Múlt hét szombaton a Táborfalvi Katolikus templomban gyerek mise, de előtte játékos programok voltak. Ezen Szilvi, én és még persze sok más velünk egy korú,  fiatalabb és idősebb gyermek is részt vett. Mint mindig egy félórával előbb értünk oda így segítettünk elkészíteni az uzsonnát, vagyis a zsíros kenyeret. Miután végeztünk a konyhából beballagtam a községi terembe és itt segédkeztem regisztrálni. Később kibattyogtunk az udvara játszani. A játékban öt csoportra voltak felosztva a szülök és a gyerekek. Sajnos én nem kerültem egyik be sem így bementem és elkezdtem gyöngyöt fűzni. Egy jó félóra múlva jöttek be a többiek, de még a terembe is folytatódott a vetélkedő a csoportok közt. A versenyt, ha jól emlékszem a Tigris csapat nyerte. Olyan öt óra előtt tíz perccel mindenki elkezdett bevonulni a templomba, kivéve engem, Bettit, Margót, Krisztinát, Petit, Andrást, Mikit és Botondot. Ugyanis mi eladtunk egy ilyen kis történetet Szent Miklósról, ezért még egyszer elpróbáltuk ezt a pár perces jelenetet Marika nénivel. Majd utána bementem a sekrestyébe felvenni a ministráns ruhát ugyanis ministrálok. A mise, mint mindig nagyon szép és jó volt. Az előadásunk jól sikerült és ráadásul minden gyermek kapott mikulás csomagot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése