Oldalak

2011. december 9., péntek

Születésnapom. Végre tizennégy lettem!!!



November 16.-án volt a születésnapom, amit 19.-én szombaton tartottam.
Szombat reggel hatkor keltem hisz fél nyolcra mentem a lovardába. Miután apu elvitt első feladatom volt, hogy lecsutakoljam a lovakat. Majd ezután meg itattuk őket. Pár perccel később már Niki is megérkezett és ő is segédkezet. Utána Orsi az oktatónk segítségévvel felnyergeltük a pacikat. Nikivel egyszerre lovagoltunk. Ő a kedvencén Belfagoron én meg Fáreon. A délelőtt igen jól telt, majd édesapám jött értem, vagyis értünk, hiszen Nikit is meghívtam a bulimra. Sajnos ez nagyon elhúzódott így még fél óránk sem volt elkészülni, amíg nem jöttek a többiek. Végül is rekordot döntöttünk hisz tíz perc alatt meg voltunk. Utána rá öt percre Betti, majd Szilvi és végül Dávid is megérkezett. Miután már mindenki meg volt beszélgettünk kicsit. Később asztalhoz ültünk ugyanis eljött az ebédidő. Az előétel leves volt és ezt követte a főétel. A főétel rizs volt hússal és egy kis savanyúsággal. A desszert egy igen finom csoki torta volt, amin a kedvenc együttesem a B2ST volt.(A későbbiekben ismertetem ezt az együttest.) Evés után bementünk a szobámba és megnéztük egy filmet. Utána következett egy kis párnacsata, amit senki sem úszott meg. Majd egy kört alkotva le ültünk a földre és dumcsizni kezdtünk. A beszélgetés közben megszomjaztunk így valakinek az eszébe ötlött az hogy felbontsuk a pezsgőt. Kimentünk az udvara persze az ital már a kezemben volt. Először leszedtem róla a csomagolást majd kicsit meglazítottam a dugót és rázni kezdtem. Ez nem segített semmit rajta így kénytelen voltam erővel ki vacakolni belőle. Majd bementünk és mindenkinek öntöttem és koccintás után megittuk. Ezek után visszakóvályogtunk a szobába és körbe ültünk az üvegezéshez. Az üveg, amivel pörgetünk nem más volt, mint a kiürült pezsgős flakon. Ezzel a játékkal sokáig elszórakoztunk, de egy később már meguntuk így abba hagytuk. Ez után már csak beszélgettünk és halálra röhögtük magunkat. Majd elérkezett a hétóra, ezért végett ért a bulim. Mindenkiért jöttek kivéve Szilviért és Nikiért ugyanis őket mi vittük haza. Én és szerintem a többiek is nagyon jól érezték magukat. Ja és ki ne hagyjam milyen csodálatos ajándékokat kaptam tőlük és a szüleimtől.

2 megjegyzés: