Oldalak

2011. december 27., kedd

A Karácsonyom napjai


    December 24/ Szombat:
A nap szokásosan indult kicsit gépeztem, majd anyuékkal megnéztem egy- két filmet. Később mennem kelet három órára a templomba. Hisz itt is előadtuk a pásztorjátékot és egy másik darabot is. Egész jól sikerült mindkettő. Ezek után négykor kezdődött az elő esti Szent mise. Utána Szilvivel és a  nővérévvel haza jöttem. A nap folyamán Szilvitől, Márktól, Bettitől és persze a szüleimtől kaptam ajándékot. Ezeknek mind nagyon örültem.
December 25/ Vasárnap:
Reggel mentem misére, majd indultunk is fel Aszódra a nagyszüleimhez. Megérkezésünk után köszöntöttem őket és átadtuk egymásnak az ajándékot. Majd el autóztunk Kerepesre, mert mamám órából ki kelet szedni a varratot. Amíg papáék ott voltak a kórházba  addig apuval elszaladtunk Penihez, hogy átadjam a neki készített csomagot. Miután odaértünk kicsit dumcsiztunk és átnyújtottuk egymásnak a meglepetéseket. Félórával később már megint a kórháznál voltunk. Itt felvettük papiékat és jöttünk is vissza Aszódra. Kicsit még beszélgetünk aztán haza vezetett utunk.
December 26/ Hétfő:
Nyolcra mentem misére, majd utána indultam is a lovardába tízre. Már nagyon hiányzott a pacizás hisz három hete nem voltam és most bepótoltam a lemaradást. Később délbe apu jött értem. Délután nagyon nem csináltam semmit csak gépeztem és tévéztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése